varför sts?

2012-04-24 // 22:02:30 // malta // Kommentarer (0)
Anonym om ABC malta!:
Jag funderar på att åka till malta i år, och undrar varför du valde just sts? :)

Hallå anonym!
Kul att du kanske ska till Malta i sommar :)
När jag och Jessica skulle välja "resebolag" ( heter det så?) så valde vi mellan de vi visste fanns och som verkade störst och bäst. EF och STS.
Vi gjorde en lista med plus och minus med EF och en med STS.
Tillslut kom vi fram till att vi ville bo på STS hotell i staden som EF är i, så vi singlade slant och det blev STS. Och både jag och Jessica är väldigt nöjda med vårat beslut, båda ville innerst inne åka med STS, och jar tror att vi hade ångrat oss eller känt ångest om vi hade valt EF eftersom det inte känns lika bra.
Men som sagt det är ju du som väljer, vi valde främst STS för att dom har mer koll på eleverna och att dom har bättre hotell, och de verkar ha mer koll på var de håller på med!
Hoppas mitt svar duger :)
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0