ABC malta!

2012-04-20 // 17:57:02 // malta // Kommentarer (3)
Bilder ifrån VVMM idag med Jessica! (vvmm= varannan veckligt Malta möte, dvs vi träffas och förbereder oss inför Malta!)
Vi fick ABC handboken från STS idag, så vi satt och läste högt ur den. Våran bibel!
Vi fick lite papper och plastfickor också.
Eftersom vi var hos Jessica förra gången och kollade kläder så var vi hos mig idag och gick igenom alla mina kläder efter sådant som jag eventuellt ska ha med till Malta.
Goodbye!
/LOUISE & JESSICA
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag funderar på att åka till malta i år, och undrar varför du valde just sts? :)

2012-04-24 @ 09:49:33
Postat av: Natalia

Guuud va kul!

Funderade på att åka på språkresa till Isle of Wight i England men priset var ju en aning högt... :/

2012-05-12 @ 20:21:44
URL: http://www.nattstad.se/nataliias
Postat av: Mli

Haha, kul idé detdär med vvmm! :D

2012-05-15 @ 23:22:48
URL: http://torquaytvatusentolv.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0