och så kom slutet tillslut

2015-09-11 // 23:43:48 // life of louise // Kommentarer (1)
Hej alla fans. Är det ok att jag kallar er för det? Har ju faktiskt riktigt riktigt många dagliga läsare kvar för att inte ha uppdaterat på ca 100år. Varför har jag inte uppdaterat kanske ni undrar. Jo det är såhär att jag har försökt att skriva ett inlägg så många gånger både under sommaren och ja sedan jag tog studenten helt enkelt. Men det har liksom inte gått att publicera dom. Känner mig så klar på just denna blogg. Känner att inlägget om att jag tagit studenten var ett perfekt avslut på en blogg om min "ungdom". Har ju trots allt skrivit om mitt liv och allt därtill på precis denna plats sedan jag gick i 8an. Nu blir jag lite sådär "hmm shit jag kanske inte ska publicera detta ändå." Vill nog egentligen inte att detta ska vara slutet. Men vill egentligen bara tacka alla som följt mitt liv under alla dessa år. Tack för att kommentarer, både positiva och negativa. Tack för allt stöd genom alla år och tack för mig. 
Nu ska jag leva livet. 
Hade gott!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ps, jag har gjort en ny blogg där jag inte bloggar för någon annans skull, för att någon annan vill ha ett nytt inlägg att läsa. Utan där bloggar jag för min egen skull, om det jag vill blogga om. När jag vill och hur jag vill. Jag har ännu inte bestämt mig för om jag vill att vem som helst ska kunna läsa den eller inte, så är det någon som är väldigt nyfiken och vill fortsätta följa mitt liv får ni fråga om vad den heter helt enkelt. 
Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad heter din blogg?! Vill fortsätta följa dina spännande upptåg i livet!

Svar: Hej! vill inte skriva ut den så att vem som helst kan komma åt den. Fråga på facebook (facebook.com/louisejohannaa), twitter (louisejohanna), insta (louisejohannaa), snap (louiseus) eller någon annan social media istället :)
louiseus

2015-09-14 @ 21:29:04

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0