Well hello

2015-05-27 // 20:10:19 // life of louise // Kommentarer (0)

I måndags satt jag i full utstyrsel till studenten och väntade på att det ska bli i alla fall fredag så jag får fixa håret och naglarna innan det bär av till napa på lördag morgon! Igår lämnade jag in min dator och jag saknar den redan, min egna dator och jag är inte lika bra komisar än, det är är mycket jag inte fattar om detta nya windows? Idag hittade jag några små magrutor, eller början på magrutor innan jag tog en prommenad innan jag träffade My och Jessica för en heldag på stan och så har vi packat åt alla så vi är redo för napa. My åker redan imorgon och jag önskar mest av allt att jag också gjorde det.
/L
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0