slutet men ändå inte

2015-05-03 // 12:35:09 // life of louise // Kommentarer (0)
Väldigt välsigt gamalt collage men håller på att gå igenom alla mina bilder nu när jag om 25(!!!!!!) dagar ska lämna in min skoldator för gott. ALLTSÅ?? 25 dagar??? Mina betyg kommer vara satta om 27 dagar och då är jag fri? Say what? Okej nu ska jag sluta och komma till saken.
Tänkte bara slänga in ett inlägg om att valborg var roligt, jag mårbra psykiskt. Måste bara försöka sluta överanalysera allt som sagt. Om ca 11 dagar drar jag ner till Halmstad och träffar dessa guld-vänner på bilderna. Jag ser ljuset ur tunneln. Fast det är fortfarande väldigt mycket kvar i skolan. 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0