10 days to go

2015-05-11 // 12:55:46 // life of louise // Kommentarer (0)
Oldie från när jag precis fyllt 18. Är ledig idag då jag är klar med allt i skolan för tillfället. Är så stolt över mig själv som verkligen är med nu i slutet och inte har massa sena inlämningar eller sitter dagen innan och gör dom. Känner förresten att när jag tagit studenten ska jag börja om med bloggen, älskar ju trots allt att blogga men denna blogg börjar bli såååå gammal! Vill inte radera mitt arkiv så det blir nog att göra en helt ny. 
Annars då? Sitter hemma helt klädd i rosa och pluggar lite halvt på religionen, känns som att det får gå som det går men jag litar på mitt minne och håller tummarna imorgon. 
/L
ps. 10 skoldagar kvar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0