tips balklänningar!

2015-01-29 // 12:00:00 // fashion // Kommentarer (0)
Det absolut hetaste samtalsämnet bland flickor födda -96 just nu är utan tvekan balklänningar! Har fått lite frågor om min som jag har beställt och den är ifrån Karlstads Högtidskläder (hemsida HÄR) som ligger precis brevid Sibylla på Sundsta. Är förresten så nervös över att den inte alls kommer se ut om jag förväntat mig!! 
Här nedan har ni lite tips på snygga balklänningar som dessutom inte är allt för dyra.
Alla klänningar ovan är från asos
Alla klänningar ovan är från Nelly.com
Både nelly och asos har fått in årets nyheter när det kommer balklänningar och jag känner att jag borde verkligen köpa en "plan b" klänning ifall min inte är som jag tänkt mig.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0