outfit 8/1 2015

2015-01-08 // 12:20:32 // outfit // Kommentarer (1)
Tröja - Bershka  //  Byxor - Gina  //  Ringar - H&M  //
Första halvlek i skolan avklarad, är så glad att jag inte har heldag utan min kära håltimme mitt i så jag får åka hem och ta av byxorna. Hade är jättetrevlig start i skolan, träffade alla nära och kära, fick tillbaka min datorladdare också, så nu är livet bäst. Satt och pratade om studentresan på svenskan och herre min gud vad jag längtar! Sitter nu hemma i sängen utan byxor och ska kolla något avsnitt på min serie innan jag åker tillbaka till andra halvlek. 
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Snyggt!

Svar: Tack så mycket!
louiseus

2015-01-08 @ 15:24:15
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0