laktosintolerant?

2015-01-24 // 15:31:01 // life of louise // Kommentarer (0)
Saknar Teneriffa lite extra när det är snöstorn i Karlstad. Vad har hänt sedan sist? Jag har slägt iväg en order till Nyx på en läppenna och ett läppstift. Köpte precis samma läppenna för en vecka sedan men lyckades såklart tappa bort den på fyllan. Har helt ärligt fällt en tår för min penna, finns ingen produkt jag använt mer den senaste veckan. R.I.P läppennan ever 2015-2015. Apprpoå tårar så tror jag att jag är laktorintolerant. Har fått jätteont i magen de senaste dagarna så fort jag äter någon mejeriprodukt, brukar vanligtvis inte äta sånt pga att det i många fall är onyttigt. Och hörrni! Jag åker till Berlin på måndag morgon, tror helt jag har glömt att berätta detta? Ska på Business trip med skolan som alla elever på Thoren Business School får bli med på (helt gratis!) så blir borta mellan måndag-fredag. Självklart kommer jag göra tidsinställda inlägg.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0