Balklänningarnas land

2015-01-19 // 20:12:44 // life of louise // Kommentarer (1)

Kan med glädje meddela att jag har lagt undan en balklänning idag. Ingen av de på bilderna utan de va bara två av typ 100 som jag provade. Väldigt kul att prova och se vad man passar i för färger/modeller! Måste bara vänta på att mamma ska komma hem från Teneriffa så hon för godkänna den. Känns så otroligt bra att ÄNTLIGEN ha hittat en klänning efter flera månaders letan. Måste gå vidare med skor nu, vet inte ens hur lång min baldejt är förutom att han är jättelång. Jaja, sitter och läser/kollar Simpsons nu och njuter av min sista lediga natt.
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Anna B

Hej! Vart är det du har kollat på dessa? Behöver lite tips! :) Tacksam för svar!

2015-01-24 @ 20:30:24

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0