que pasa con mi vida?

2015-02-09 // 16:35:29 // life of louise // Kommentarer (0)
Kännes mest que pasa con vi vida? Massor. Denna vecka kommer bli minst lite hektisk som förra om inte lite värre ändå, man måste ändå älska att gå i 3an på gymnasiet <3 Idag ska jag på croupierkurs och förutom det måste jag plugga matte och svenska tills det blöder ur ögonen på mig. Lite andra saker som händer i veckan är att jag, Natalie och Amanda ska på fifty shades of grey på torsdag, jag ska representera skolans diplomerade gymnasiekonom-inriktning på ett möte, Felicia fyller år, prov i svenska och lite inlämningar, kompishäng och träning på det. Bloggar när jag har tid!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0