Q&A

2015-02-03 // 10:01:54 // life of louise // Kommentarer (0)
» ida 
hmm, hittar inte någon bild nu men din klänning som är typ svart(?) och grå på sidorna, var är den ifrån? såååå snygg

» Tror (och hoppas?) att du menar denna klänning? Den är från H&M och kostade 179:- om jag inte minns fel!
Insåg igår att jag har två prov nästa vecka så fram till fredag kommer jag sitta med näsan i böckerna. För på fredag förstår ni, då drar jag till Sälen med Joelito och kommer förmodligen hem på söndag. Smidigt att ha en pojkvän som bor i Dalarna när man älskar att åka skidor. Förutom att jag komma plugga all min lediga tid ska jag och Natalie hålla i ett eget idrottspass imorgon, vi ska ha Box och det kommer bli så bra och kul!! Och appropå filmölk så fyller Natalie 19 idag så hon ville att jag skulle skriva det.Grattis Ludor! 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0