Och så gick det lovet

2015-02-28 // 20:06:52 // life of louise // Kommentarer (0)

Idag är det lördag och det innebär att det snart är slut på lovet. Personligen har jag inte vetat vilken dag det är sedan första dagen på jullovet så detta är ett bra tecken! Har hunnit med massa saker sedan jag återhämtat mig från matförgiftningen. Har varit på hockey med bästa brudarna och idag gick Joel (Grums) vidare till playoff 2!! Är så stolt! Har jobbat mer än jag gjorde totalt i hela  januari, spraytanat mig för första gången och resultatet blev svart. Men det är ju så jag gillar min hudfärg så klagar inte. Igår blev det utgång i samband med 19 årsfirande av Alina, trots att det är dåligt med folk ute så var det en väldigt rolig kväll! 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0