dagarna som gått

2015-02-12 // 08:34:27 // life of louise // Kommentarer (0)

Minns nästan inte när jag loggade in på blogg.se sist. Men det har varit skönt med en mini-bloggpaus. Lite saker som hänt i mitt liv är att todiefor swimwear gillade mina bilder på instagram och jag tyckte det var stort! Igår fyllde Felicia år så vi sjöng för henne i matsalen. 3 killar i klassen har vunnit över 30 000:- på trav på 5 dagar så vi firade med pommac i plastmuggar. Och så lite (massa) plugg på det. Igår hade jag ett prov så nu känns livet inte lika stressigt, men har fortfarande massa att göra. Idag ska jag på 50 shades of grey med Natalie och Amanda och efter bion ska jag på croupierkurs. Imorgon är det HELG!!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0