new in - mora black and white

2015-04-09 // 11:51:58 // new in // Kommentarer (0)
When in Mora tog vi ett varv på stan, som tar ca 1 timme max men ändå det är så mysigt. Positivt med småstäder är att storlekarna inte tar slut lika snabbt som hemma. Exempel de svarta, utsvängda, byxorna som jag lever i och vägrar ta av, har letat efter liknande i Karlstad hur länge som helst men aldrig hittat några i min storlek. byter sakta men säkert ut min 99,9% svarta vinter-garderob mot en svart/vit vår-garderob. 
Annars då? Enda dagen hemma idag på hela lovet. Har fått undan en inlämning och förberett mig inför veckans två kommande prov. Bokat in ännu en jobbintervju denna gången för ett jobb till hösten, spännande! Ska kolla breaking bad och njuta lite av att göra ingenting innan jag beger mig till Mora igen imorgon.
/L
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0