mars 2013

2015-04-26 // 19:57:06 // life of louise // Kommentarer (0)
En liten tillbakaresa genom arkivet och vi landar i Mars 2013. Jag och felicia hade likadana outfits och jag blev av med min yollibox-oskuld med Natalie. Har i helgen sovit totalt 7 timmar, druckit jättemånga Celsius, köpt underkläder för ca 1000:- och tittat på när min lillasyster tävlade i hopp med häst (vet ej hur man säger det??)
Har under veckan upptäckt detta fenomen "plugga under lektionerna" visste ni att om man gör skolerbeten under lektionerna i skolan så får man hur mycket tid som helst att göra vad man vill efter skolan?? Har verkligen kommit på det denna vecka. Från och med nu blir det inge plugg hemma, bara i skolan. 4 veckor kvar till AYIA NAPA också!
/L
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0