so far away but still so near

2014-09-17 // 10:12:22 // life of louise // Kommentarer (0)
God morgon på er! Kom hem från idrotten för en halvtimme sedan, vi körde lite löpning och cirkelträning i ett utegym. Känner att min kropp fortfarande inte har återhämtat sig sedan magsjukan och blir helt utmattad av ingenting, men jag kämpade på ändå. Tänkte att jag måste ju börja träna igen någon gång.  Bjuder på en bild från i somras också för imorse när jag cyklade till idrotten med mössa och det kom rök när man andades kändes det så otroligt långt borta. Saknar friheten och värmen. Ska sitta och marinera mig i min svettlukt ett tag till innan jag hoppar in i duchen, har alltid så svårt att komma in i duschen och väl där kommer jag aldrig ut... Planerna för dagen är få och består endast utav att fika med företaget.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0