outfit 4/9 2014

2014-09-04 // 13:07:15 // outfit // Kommentarer (0)
Linne - H&M  //  Byxor med hål på knäna - Dr.denim  //  Skärp - esprit  //
Hade en annan tröja imorse men gud ångrade sig angående hösten och nu är det sommar i Karlstad igen så höll på att svettas ihjäl. Har hunnit med en sväng på gymmet också, igår trodde jag att Joel smittat mig och att jag var magsjuk men vaknade idag friskare än någinsin, så det var bara att fortsätta med livet.
Fick en hatkommentar också om att jag inte passar i min nya jacka, självklart var det dumt av mig att köpa en jacka jag har gått och tittat på i flera veckor och verkligen verkligen vill ha. Ska alltid komma till dig först fröken ip: 95.199.23.121 innan jag köper något i framtiden. <3 <3 <3 <3 <3 <3 haha, puss!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0