new in - ullared

2014-09-21 // 16:41:29 // new in // Kommentarer (1)
Mina fynd från Ullared, lite hårgrejer, lite kläder och massa julklappar som inte fick bli med på bild. Det som inte syns vad det är på den översta bilden är ett svart China Glaze nagellack och en svart ögonskuggsborste. Trodde verkligen inte att jag skulle köpa kläder, till att börja med var damavdelningen så enormt stor så jag tror inte ens jag var överallt och för det andra var 90% av alla kläder wb odd molly kläder, vita eller ljusrosa med massa vollanger och spets. Inte min stil med andra ord. Men så hittade jag den coola mönstrade kjolen för 79:- och då kändes världen lite bättre. Mitt bästa köp är nog BHn som jag faktiskt behöver. Det mest onödiga är den svarta korgen, men det är alltid bra att ha ordning på sina grejer!
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Älskar ullared!

Svar: Haha jag med! :)
louiseus

2014-09-21 @ 18:43:30
URL: http://www.rebeckamartenssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0