månadens favoriter - september

2014-09-28 // 17:19:00 // tips // Kommentarer (0)
Har inte gjort månadens favoriter sedan december så det är verkligen på tiden! 
Den senaste månaden har jag drogat Aussie shampoo och balsam i alla dess former, hade en sort till men den är tyvärr slut. Både jag och mamma har köpt på oss på ullared så jag har nästan ett halvårs förbrukning. Har ännu inte provat alla sorter jag har, men de jag har provat upplever jag är super! Det första jag märkte var att mitt hår blev otroligt mycket lenare, glansigare och mindre frissigt. Rekomenderas verkligen! Ifall man inte har vägarna förbi ullared där dessa kostar 29:-/flaskan finns de på Kicks och Åhléns för dryga 100-lappen styck.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0