bråvalla aftermovie

2014-09-28 // 10:58:12 // resor // Kommentarer (0)
 
Orkar inte med mina feels efter att ha sett den här 300 gånger de senaste dagarna, blir själv faktiskt förvånad över hur mycket folk som var där, jag menar jag såg ju att de va mycket folk men såhär otroligt mycket??
Är hundvakt den här helgen åt världens sötaste voffe så har haft fullt upp att leka med henne. Igår kom Joels föräldrar med alla hans möbler så nu är vi inte längre sambos. Måste säga att hans lägenhet är så fin! Måste visa bilder till veckan. Idag har jag noll planer förutom att göra saker jag tänkt göra i 100 år men som man inte orkar med annars. Som att plugga till matteprovet, måla naglarna och såga några skenor så jag kan sätta in fler backar i garderoberna. 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0