outfit 2/10 2014

2014-10-02 // 13:59:30 // outfit // Kommentarer (1)
Skjorta - så gamal så minns ej  //  Byxor - Now and then  //  Klocka - Glitter  //  
Står så otroligt konstigt har jag insett, lutar mig mot väggen med enbart ryggen?? Idag slog det mig att jag har sovit 6h/natten sedan skolan började. Förstår ej hur jag orkar eller vad jag gör om dygnet. Vet bara att jag alltid alltid alltid har något inplanerat som jag måste göra. Har varit gråtfärdig ända sedan jag insåg det här och taggar nu en redovisning med massa tårar som sprutar. Är sååå glad över att jag går sista skoldagen på 4 hela veckor idag. Inget plugg och inga tidiga mornar på 4 veckor. Längtar. 
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Emelie

Snyggt! :)

Svar: Tack! :)
louiseus

2014-10-02 @ 15:00:06
URL: http://esh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0