new in - lumberjack

2014-10-07 // 20:06:21 // new in // Kommentarer (0)
Håll i er för här kommer dagens andra inlägg! Idag hade jag på mig min sprillans nya skjorta från H&M. Även fast bilden är tagen i dagsljus stämmer inte färgen för 5 öre. Den är i själva verket mycket ljusare och klarare i det gröna. Har gått och letat efter den perfekta skjortan att glida runt i nu i höst, men har letat efter en röd egentligen. Sedan slog det mig att jag inte äger några röda plagg för att jag inte passar i det så då blev det genast lättare att hitta något som passade mig i smaken. Sitter för övrigt hos min man och väntar på att han ska komma hem från träningen så vi kan möblera om i hans hall. Och äta müsli. Massor med müsli.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0