new in - edblad

2014-10-10 // 16:21:20 // new in // Kommentarer (2)
Det brukar gå ganska bra att ta bloggbilder med min "nybörjar kamera" men när jag fotate mina nya öghängen hade det inte skadat med i alla fall ett macro objektiv. Shoppade dessa sötnosar under tjejkvällen på Martins parfym.
Så där ja, första veckan på praktiken klar. Känns skönt, lite jobbigt bara att jag känner sådan stress och ångest över att jag har massa saker jag borde göra men inte orkar eftersom jag blivit så lat då jag har mycket mindre att göra än vad jag brukar. Känner jordens ångest över att jag måste tvätta håret idag liksom? Kvällen kommer i alla fall att erbjuda kärleksfilmer med mina polare Ben&Jerry och min lilla mammi. 
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Sandra

Supersnygga örhängen :D

Svar: Tack så mycket! :)
louiseus

2014-10-14 @ 13:12:00
URL: http://www.sandranilsson.blo.gg
Postat av: Elin Magnusson

oh jag har också ett par örhängen från edblad :D fast i form av dödskallar, typ mina bästa örhängen !

Svar: edblad har så fina örhängen! :)
louiseus

2014-10-14 @ 13:12:04
URL: http://likeyoubetterdead.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0