new in - cardigan + little black dress

2014-10-29 // 14:00:22 // new in // Kommentarer (0)
Ungefär världens sämsta bild. Min tur på stan kändes bra i själen men inte i plånkan. Tur i oturen att jag bara handlade på H&M.. Ett stycke cardigan (tröjan jan skulle köpa) och ett stycke svart klänning blev dagens köp. Har sedan senaste inlägget fått jobb! Fick själva jobbet förra veckan men nu har jag fått ett "uppdrag", så jag ska på kurs hela onsdag nästa vecka och det ska bli väldigt roligt. Har varit lite nere över att jag inte fått jobba så mycket som jag vill som servitris men nu löser sig det! Ska väcka Joel nu som kom hit efter sin tenta vid lunch och somnade direkt.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0