nelly mid season sale

2014-10-18 // 11:33:52 // fashion // Kommentarer (0)
Satt på bussen igår när jag fick klickade in på Nellys mid season sale och blev helt till mig. Sprang hem och slog upp datorn och fyllde korgen med massa saker. Tillslut blev det plaggen på bilden. En dress med top + kjol och ett träningslinne. Sparade totalt 279:- (men än vad de kostade totalt) och det känns bra i plånboken. Sitter hemma hos Joel som är och värmer upp för match i denna stund. Funderade på att ta en prommenix när han ändå är borta men av någon anledning tycker jag bättre om att gå på kvällen så jag spar min pw tills lite senare. Tror att jag ska röja upp lite i hans lägenhet innan matchen istället.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0