love the burn

2014-10-17 // 16:14:27 // träning // Kommentarer (1)
Idag har jag hållt igång 50 min på löpband för 4:e gången den här veckan. Tycker det är så otroligt tråkigt att springa men har puschat mig själv hårt den här veckan och idag sprang jag hela 15 min innan jag dog av tristess och var tvungen att belöna mig själv med att gå i 10,5% backe i 35 min. Nu blir det inge mer löpband för mig den här veckan men ska försöka klämma in en pw både imorgon och på söndag. Ska hoppa in i duschen nu innan jag beger mig till Joel där jag tänker stanna hela helgen.
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: R

Allt går bara man vill! Låter härligt!

Svar: Tack så mycket! :)
louiseus

2014-10-17 @ 17:55:00
URL: http://www.rebeckamartenssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0