det handlar om att belöna sig själv

2014-10-21 // 18:43:59 // life of louise // Kommentarer (0)
Eftersom tisdag enligt mig är den segaste och jobbigaste dagen i veckan belönade jag mig genom att slippa ett bara-cardio-pass på gymmet efter två veckor med just bara-cardio-pass. Istället fick jag till ett grymt rumppass med bara favoritövningarna, blant annat prone leg curl, benpress och squats i alla dess olika former. Tvingade Joel att komma och umgås lite innan hans träning så vi "slipper" ses ikväll då han behöver plugga till sin tenta. Vi kollade dagens paradiese, skrattade och myste som vanligt. Nu ska jag göra en att göra lista så jag hinner med det jag vill få gjort idag.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0