5 saker

2014-10-19 // 19:32:45 // bekännelser // Kommentarer (0)
» Har ett minisjukhus i min plånbok, har allt mellan plåster (hello kitty till tjejer och bamse till killar), compeed, magtabletter och en liten lapp som man tvättar rent sår med. 
 
» När jag gick på högstadiet bloggade jag aldrig på fredagar för att jag tyckte det var pinsamt att jag alltid satt hemma och gjorde ingenting. I dagsläget hinner jag sällan blogga på fredagar då jag har för mycket att göra.
 
» Är läskigt bra på att komma på datum. Kan inget om att 11 september var i vecka 38 (lol, vild gissning?) men jag minns att den 21 februari 2012 hade jag en röd tröja på mig med brunt skärp i midjan. Eller att den 30 september 2013 skrev Joel till mig för första gången. 
 
» Är otroligt rädd för getingar och det bli värre med åren. Speciellt i år när de varit så aggresiva och sitter på en i typ 15 min innan de flyger vidare. Tror att det beror på att jag aldrig har blivit stucken så jag vet inte hur det känns eller om jag är allergisk.
 
» Har 4 hål i öronen (2 i varje örsnibb) och skaffade det för att Jamie Lynn Spears hade det i Zoey 101, och hon var min idol när jag växte upp. 
 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0