q + a - brun utan sol

2014-11-23 // 18:37:21 // life of louise // Kommentarer (0)
» Ida
hej! du brukar ju använda brun utan sol, hur gör du i ansiktet? tar du det där med eller var slutar du isf? :)

» Svar: Hej! Min brun utan sol går att ha i ansiktet så jag smörjer in ansiktet + det som syns om jag har linne i skolan dvs allt ovanför bhn (armar + bröst + lite rygg). Ett väldigt bra tips är att smörja in sig med ansiktskrän/bodylotion innan du BUSar då blir färgen mildare och mer naturlig samtidigt som man (jag i alla fall) får mindre fläckar!
Mitt allt ♥
Hej! Däckade i Joels soffa direkt efter jobbet i fredags, igår gjorde jag inget speciellt förutom att kolla på hockey i Vålberg och grina lite till the fault in our stars med Joel. Idag har vi tillsammans storstädat hans lägenhet och gjort fint innan han släppte av mig här hemma påväg till ännu en match. Har också tagit en sväng på rusta med mina päron och fick hem massa (läs massa) julpynt så har suttit och "monterat" julstjärnor den senaste timmen samtidigt som jag kollar resor. Vill så gärna till solen.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0