outfit 7/11 2014

2014-11-07 // 15:52:35 // outfit // Kommentarer (1)
Började min dag med att ramla i trappan upp till skolan två gånger p.g.a orkade inte lyfta fötterna och avslutade den med brandlarm. Har också varit på pt-timme på gymmet så nu har jag ett nytt schema som förhoppningsvis ska sätta fart på saker och ting, lärde mig mycket om mycket inom träning så nu känns det bättre faktiskt. Har suttit och finslipat affärsplanen som ska in på tävling idag i väntan på att mamma ska komma hem med bilen så jag kan ta den till Joel. 
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Melinda

älskar dina skor

Svar: Tack! det gör jag också :)
louiseus

2014-11-07 @ 15:58:28
URL: http://melindaslife.for.me

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0