+ / -

2014-11-11 // 19:22:25 // bekännelser // Kommentarer (0)
Long time no hiss or diss så kör en lite + / - med hösten 
+ Stickade tröjor (som inte kliar)
 
+ Tofflor
 
+ Värmeljus i alla dess färger och former
 
+ Brun utan sol
 
+ Man kan sitta i sängen inlindad i 25 filtar dricka te och kolla serier hela dagarna
 
- Att det är mörkt JÄMT
 
- Skoltrött
 
- Det gråa äckliga vädret
 
- Att (i alla fall jag) blir så känslomässig
 
- bildbristen i alla bloggar
Befinner mig i min prins lägenhet, hur skönt är det inte att ha en egen lägenhet egentligen? Väldigt. Har precis smörjt mig med ett lager självförtroende aka brun utan sol. Ska försöka få lite plugg gjort innan prinsen själv kommer hit.
/LOUISE
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0