visste ni att?

2014-05-14 // 09:25:28 // bekännelser // Kommentarer (0)
» Jag har jättesvårt att skriva bokstaven s för hand. Kan sitta i flera sekunder och min hand bara skakar för den vet inte hur den ska göra. Väldigt jobbigt när jag sitter och skriver prov. 
 
» I 8an blev jag utvald till fanbärare på skolavslutningen. En "fana" är en stor flagga. Tyckte det var coolt eftersom jag trodde min mentor hatade mig. 
 
» Går nästan aldig på stan och letar efter kläder. Oftast kollar jag på datorn, hittar jag något jag gillar går jag ner på stan och kollar om det finns. Finns det köper jag det. 
 
» Jag brukar sitta och stalka er läsare. Använder mig utav google analytics där man kan se hur många som läser min blogg samt vart ni är ifrån. Ibland (sällan men ibland) kollar jag upp era ip-adresser för att få reda på mer om er, hehe.  
 
» Att nysa är det värsta jag vet. Till att börja med är det inte skönt, sedan stannar hjärtat när man nyser. Vill ju inte dö. Kommer ihåg för några år sedan när jag vägrade nya i ett helt år. 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0