tips - boka din drömsemester i spanien!

2014-05-15 // 17:00:00 // tips // Kommentarer (0)

Ett utav mina intressen är att resa och leta resor som ni kanske har märkt. Trillade in på http://se.fuertehoteles.com här om dagen och vill verkligen tipsa er om denna sida! Jag har ju en svaghet för Spanien och kollar nästan dagligen på resor dit och drömmer mig bort till Costa del sol eller Marbella. Någon gång i livet har tänkt att åka och hälsa på mina spanska släktingar. Kolla på de här bilderna, hur underbart ser det inte ut att vara?

Viktigt för mig är när jag letar resor är att hotellen är hyfsat fräscha och på Fuerte Hoteles har inget hotel mindre än 4 stjärnor, kan det blir bättre? Ja det kan det, alla hotellen ligger nära stranden. Det verkligen kliar i mina fingrar efter att åka utomlands! Som vinnare av Värmlands bästa websida måste jag få säga att sidan är lättnavigerad och snygg. Ska fortsätta kolla resor nu, ses vi i Spanien eller?
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0