new in - the long black dress

2014-05-30 // 17:48:14 // new in // Kommentarer (2)
I onsdags fick jag med den här skönheten hem från H&M. Syns egentligen inte så bra på bilderna men den är transparent med en kort underkjol och en slits på ena sidan. Får försöka ta bilder med den på någon dag.
Dagens planer var att hitta min sminkservetter och kolla på 9 avsnitt paradise (för att ligga med i schemat) har dock hunnit med lite mer, som att powernapa någon timme flera gånger. Förstår verkligen inte hur jag kan va så trött?! Efter middagen ska jag nog till bergvik och kolla runt lite efter nödvändigheter till turkiet.
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

fin :D

Svar: Åh tack! :)
louiseus

2014-05-30 @ 17:49:55
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Aina Strand

Snygg! :)

Svar: Tack! :)
louiseus

2014-05-30 @ 18:07:56
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0