help, i need somebody help, not just anybody

2014-05-31 // 12:21:50 // life of louise // Kommentarer (0)
Yttligare två bilder från Halmstad, helt sjukt att det är en MÅNAD sedan vi var där?! Klockan är bara 12 och jag har redan hunnit med x antal paradise avsnitt och en tur på bergvik för att köpa lite nödvändigheter till Turkiet. Om någon timme kommer Jessica hit för att planera bråvalla och sommaren, vi hade tänkt sola men nu blev det molnigt.
Förresten, jag ska ta med mig datorn till Turkiet men behöver fortfarande göra lite tidsinställda inlägg då jag inte kommer sätta mig och blogga två gånger om dagen liksom. Jag behöver tips på vad jag ska blogga om!! Hjälp mig, kom med massa massa tips i kommentarerna! Helst så fort som möjligt så jag hinner göra inläggen innan jag åker imorgon :)
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0