veckans screenshots

2014-03-23 // 21:50:40 // life of louise // Kommentarer (0)
Gullig mystery boy på snapchat  // Tror aldrig att något har gjort något så fint för mig som att trycka mig på ett mobilskal! Älskar dig Natalie!!  //  Amanda är rolig  //  Kul på twitter  //
Tar ju aldrig bilder, däremot screenshottar jag en hel del under en vanlig vecka, så istället för veckans snapshots får jag köra veckans screenshots! Den här veckan har jag mest screenshottat gulliga saker som mystery boy skrivit. Har varken lämnat sängen eller kört mer idag, kanske mest för att mina föräldrar övergav mig ett par timmar (vet att du läser mamma) så sänghäng blev det. Men jag klagar inte! Önskar bara att min pojke hade varit här och hållt mig sällskap men jag får vänta till imorgon med att träffa honom. Nu väntar sängen på att jag ska komma tillbaka och sova. Godnatt!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0