tillbaka till verkligeheten

2014-03-31 // 10:17:56 // life of louise // Kommentarer (0)
Lektion för första gången på 5 veckor då, känns sådär. Känns ganska bra att ha varit borta för min lärare i engelska är världens gullegris och låter mig och Elias få massa extratid och slipper till och med en muntlig uppgift som alla andra ska göra på onsdag. En annan bra sak med att läsa engelska 6 och 7 samtidigt är att nu när jag gör en muntlig uppgift i engelska 7 slipper jag göra muntliga i engelska 6. Klockan 7 imorse hade jag min sista körlektion innan uppkörninngen och min handledare sa att om jag hade haft uppkörning idag hade jag klarat den. Så det känns väldigt bra! Om en timme har jag student-mösse-möte, idag slutar jag runt 4 och ska då äntligen träffa min fina kille och fika lite.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0