stockholm - avicii - del 1

2014-03-02 // 19:48:00 // resor // Kommentarer (0)
Gick inge bra med min och Amandas melosifestivalen bidrag på tågresan till Stockholm utan vi (jag i alla fall) sov mest. Väl där krånglade hotellet så vi fick inget rum utan att någon utav våra föräldrar kom till hotellet och skrev på ett papper (woho). Lyckligsvis var Amandas pappa i Stockholm över dagen så han blev vår räddare i nöden. Gick på stan en snabbis innan vi hamnade på pizzahut och käkade innan vi gick och gjorde oss vackra och åkte till tele2 arena. Om ni undrar över prislapparna i pannan så är det för att Stockholm är så stort och vi ville inte tappa bort varandra.
Ni som känner mig väl vet hur mycket jag drogar läppstift men tappade bort min lilla rackare i ett tält på pip i somras och har inte orkat köpa ett nytt men NU HÖRNI nu ha jag återanskaffat ett nytt och jag kommer aldrig släppa dig läppis <3<3<3<3 Lägger upp konsertbilder mañana!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0