nominerad on instagram

2014-03-23 // 15:52:43 // life of louise // Kommentarer (0)
Blev igår nominerad av Joel att lägga upp 5 vardagsbilder på instagram (ni vet säkert vad det är) usch, tycker egentligen inte om att lägga upp bilder på insta. Jaja här är den första även här. Idag har jag gjort test efter test efter test och äntligen klarat repetition 1 två gånger så jag kan plugga vidare (körkortsplugg), annars har jag kört en timme, druckit detox och kissat 14 gånger, börjar kolla alla HP filmer igen, pillat lite på en ny design, dammsugit, dammat och målat naglarna. Sov förresten över 12 timmar inatt, sov igenom världens gulligaste larm som mystery boy satt åt mig, lite ledsen över det men men. Resten av dagen ska jag ligga kvar i min säng, kanske köra lite till kanske bada fotbad men definitivt ligga kvar i sängen ett tag till.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0