känns som sommar

2014-03-30 // 11:59:49 // life of louise // Kommentarer (0)
Tre år gammal bild på mina och morris skor
Hallå! Sitter på ballkongen och njuter av solen. Känns som 30 grader här uppe, alltså vår ballkong är magisk. Det blåser aldrig och det är alltid 5-10 grader varmare än på gatan eftersom det blir lä här på något konstigt sätt fast det inte borde vara det. Igår satt jag i bikini utan att frysa, de ni. Dagens planer är att plugga lite nu innan lunch och sedan åka till stan och träffa Amanda några timmar innan jag ska övningaköra och förmodligen slutar dagen med att jag krashlandar i sängen och har ångest inför skolan imorgon. Ska försöka få undan så mycket plugg som möjligt också, har en stark känsla som säger att alla lärare komma bombardera oss med inlämningar nu efter 5 veckor utan skola, tjoho. 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0