fitness och inte lika fitness

2014-03-25 // 19:24:52 // life of louise // Kommentarer (0)
Tre från gymmet imorse när jag försökte få till en bra bild till den där satans instagram grejen och en våffla från jämt nyss när jag och mystery boy åt våfflor. Har inte haft tid att blogga idag, åkte hemifrån 20 min efter jag vaknat, gymmade, hade körlektion, åkte hem och bytte västa, åkte till praktiken och när jag slutat åkte jag till grums. Vi tänkte va hurtiga och gå lite men det var så kallt och jag har ingen jacka med mig så vi ligger i soffan istället och borde verkligen plugga båda två men det är ju hockey på tvn. Imorgon ska jag träffa Jessica för första gången på 4 veckor!!!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0