taxfree

2014-06-24 // 22:43:12 // new in // Kommentarer (0)
Brukar inte handla på taxfree förutom i själva affärerna på frygplatserna utomlands men innan vi åkte till Turkiet beställde jag en Panos väska som är perfekt som weekendbag, hade den när jag var i Mora sist eftersom jag bara var där i två nätter. Tre för två på Essie tyckte jag var en bra deal så köpte färgerna cocktail bling (grå), sugar daddy (ljusrosa) och favoriten peach daiquiri (mörk/peachrosa). Har än så länge bara provat den mörkrosa och fullkomligt älskar färgen! Välditgt somrig färg, måste kolla om jag har någon bild där det syns från när jag hade det. Har helt trillat ur mina nagellacksvanor men om jag ska måla naglarna mer i sommar kommer det att vara i peach daiquiri!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0