reunion imorgon!

2014-06-18 // 21:36:23 // life of louise // Kommentarer (0)
Sitter och kollar fotboll med min prins och en mugg turkiskt te i handen. Hur gott som helst! Har tänkt blogga om det men kameran är ju på vift så det får bli när den kommer hem. Vill ni veta en sak om allt går enligt planerna ska jag få träffa min Signe imorgon!!! Har inte sett henne på 10 månader och nu kryper det i hela kroppen efter en magnus-kram och få höra hennes skratt. Ifall det är någon som undrar så är Signe min älsta och en utav mina bästa vänner som har varit utbytesstudent i USA i ett år som äntligen kommer hem idag! Åker även tillbaka till Mora imorgon för midsommarforande med Hoffmaestro på Leksand sommarland. 
Bilden på stadium är från när vi sa hejdå innan hon åkte, grät som ett litet barn när jag gick där ifrån.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0