outfit - 12/6 2013

2014-06-17 // 20:47:03 // outfit // Kommentarer (1)
En utav många klänningar jag hade under Joels student. Hade en när han sprang ut men jag svettades ihjäl så åkte hem och bytte till den här innan vi gick ut och åt. Köpte den förra sommaren på H&M. En vecka sedan jag kom hem från tukiet idag och jag sitter redan och kollar på nya utlandsresor, om allt går som det ska hoppas jag på en till resa i sommar. Går inte att förklara min kärlek till solen, värmen, sand mellan tårna och palmer längs gatorna!
Gjorde massa tråkiga med nödvändiga saker före lunch så som köpa busskort, lämna böcker och köpa gummistövlar till bråvalla. Efter lunch hoppade vi i poolen ett tag innan vi åkte till mariebergsskogen och kollade minigrisarna, spelade minigolf och vinnaren fick köpa glass (Joel vann)
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: emma

fin klänning :)

Svar: Åh tusen tack! :)
louiseus

2014-06-17 @ 22:11:12
URL: http://emmapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0