i'm alive

2014-06-30 // 11:47:01 // life of louise // Kommentarer (0)
Hallå! Utsikten från mitt rum just nu, lol nej jag skojar. Regn regn regn äntligen är den svenska sommaren här!! Nu har jag fått sova ut ordentligt, kom hem för ca 24 timmar sedan, faktiskt helt levande efter Bråvalla. Måste få slänga in ett tack till alla mina fiva vänner/pojkvän som hörde av sig i lördags och frågade om jag levde efter att blixten träffade tre personer på campingen. Det hemskaskte var att jag såg när blixten slog ner men eftersom den vanliga campingen var så extremt stor förstod jag inte att den slog ner där. Idag fyller pappa år så han blev firad med presenter och sång imorse och i eftermiddag kommer lite släkt och väner hit och firar honom. Annars ska jag dammsuga och tvätta alla leriga kläder. Bilder kommer när jag hittat sladden till mobilen!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0