B R Å V A L L A

2014-06-30 // 23:25:24 // resor // Kommentarer (0)
Lite bilder från bråvalla! Hade några helt galet bra dagar i norrköping stort tack till alla Vikki, Lina, Lisa och resten i camp djurens värld samt Jessica och Signe för att ni gjort mina dagar och nätter till ett minne för livet! Top fem händelser: 
1. Att stå längt fram på Ron Pope och grina lite till a drop in the ocean och wherever you go.
2. HUNK VAKTEN som stod och bet sig sådär sexigt i läppen hela fredagen, mumma.
3. När Vikki och Ellen snodde världens största heliumballong och gömde den i sitt tält, trodde på riktigt att tältet skulle flyga iväg, plus att det var kul när alla prata med heliumröster. 
4. Bastille.
5. När jag och Lina fick gå mellan staketet och scenen (förbjudet område) under Kings Of Leon bara för att jag inte kunde andas och skulle till sjukstugan.
Är fortfarande helt slut i kroppen fast jag sovit nästan konstant sedan jag kom hem, helt sjukt. Min röst är nästan helt borta också. Den har varit helt normal under hela bråvalla och så imorse vaknade jag utan röst, varför jag?
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0