bitter

2014-07-20 // 19:38:36 // life of louise // Kommentarer (0)
En av alla mina tåg-selifes från mina många timmar ombord på tåg och en bild på mina Halmstad amigos. Skulle egentligen varit ledig idag men bytte ett pass för att vara snäll, dock krisade det så fick jobba övertid, fatta vad bitter jag var i slutet. Tur i oturen var ändå att min granne ska vara med på hockeyskolan den här veckan så jag känner i alla fall en unge. Hann även sprigna ut och sola en timme mellan måltiderna. Resten av dagen har jag suttit i skugan och klagat på värmen mest för att Joel har haft sönder min madrass så jag inte kan ligga i poolen och svalka mig längre, storhandlat mat och ätit Spicy hot. 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0