un pull rouge

2014-01-22 // 10:27:00 // life of louise // Kommentarer (0)
//Natalie, Kotten och jag//

Har engelska 7, snart klar med boken men, gah så jobbigt att tvinga sig igenom den. Borde läsa men sa till min lärare att jag var tvungen att "prepare myself mentally before i start reading." Låtsas att jag svarar på frågorna istället. Gymmade imorse, armar och mage fick det bli! Det gick bra och jag fick en fransk pensionärs kompis på köpet. Vi gick där på våra löpband och kollade på nyhetsmorgon och pratade om vad god maten såg ut, på franska såklart. Kan inite så mycket mer än Je voudrais un pull rouge men han fatta vad jag menade ändå. Ska läsa nu, wish me luck!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0