outfit 30/1 2014

2014-01-30 // 20:54:33 // life of louise // Kommentarer (0)
Dagen outfit plus en liten detail's of today bild. 
Skämt åt sido (hehe) så sitter jag hos Nataie och borde plugga, men orkar ej. Vi har kollat farmen och gjort lite matte och så har jag ätit upp all mat hon inte vill ha. Hej mänsklig papperskorg. Ska göra ansiktsmasker nu och snacka skit som man ska göra på sleepovers. Som den stalker jag är kommer jag sitta och stirra ut på krogen och alla som ska på stuentfest iväll, det bästa med att ha en kompis som bot precis mitt i stan. Förlåt för rörigt inlägg men är lite high on sugar nu efter allt godis jag åt upp åt Natalie. Pusshej! Only the true, brosan.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0